Prughjettu d'aiutu di u guvernu cinese in Myanmar

  • Prughjettu d'aiutu di u guvernu cinese in Myanmar (1)
  • Prughjettu d'aiutu di u guvernu cinese in Myanmar (3)
  • Prughjettu d'aiutu di u guvernu cinese in Myanmar (4)
  • Prughjettu d'aiutu di u guvernu cinese in Myanmar (2)

U 27 d'ottobre di u 2018, a cerimonia di consegna di 1 000 serie di case prefabbricate aiutate da u guvernu cinese in Myanmar hè stata tenuta à u Portu di Dilowa.
Yangon.

L'ambasciadore cinese in Myanmar Hong Liang è u Vice Ministru di a Custruzzione di Myanmar, Kyaw Lin, anu firmatu u certificatu di consegna in nome di i dui
i guverni.L'ambasciadore Hong Liang hà datu u certificatu di consegna à u Ministru di l'Affari di Statu è di u Guvernu di Myanmar, Kyaw Dingrui, marcà a consegna ufficiale di u batch di materiali in Myanmar.U Primu Ministru di a Pruvincia di Yangon Piao Mindeng, Vice Ministru di Benessere Suciali è Sollievu è Resettlement di Myanmar So Ang, è u Cunsigliu Ecunomicu è Commerciale di l'Ambasciata Cinese in Myanmar Xie Guoxiang anu assistitu à a ceremonia di consegna.

U latu di Myanmar hà dichjaratu chì l'assistenza di a Cina à 1 000 serie di case prefabbricate hà furnitu un'assistenza impurtante per u guvernu di Myanmar per ristabilisce.
e persone spustate in u Statu di Rakhine.Questa volta, 1,000 setti di case prefabbricate in Myanmar sò stati fabbricati da Beijing Chengdong International Modular Housing.
corporazione.