Chì sò i tipi è i mercati di l'abitazioni modulari?

E case modulari, cunnisciute ancu cum'è edifici prefabbricati, sò custruiti cù u modu di produzzione industriale.Qualchidunu o tutti i cumpunenti sò custruiti da prefabbricazione in una fabbrica è poi traspurtate à u situ di custruzzione per esse assemblati da cunnessione affidabile.Hè chjamatu residenza industriale o residenza industriale in l'Occidenti è u Giappone.

982b106c1de34079a59a1eb3383df428

L'abitazione modulare di a Cina pò esse tracciata à l'anni 1980, quandu a Cina hà introduttu l'abitazione modulare da u Giappone è hà custruitu centinaie di villi bassi cù una struttura d'acciaio ligera.Dopu, in l'anni 1990, parechje cumpagnie straniere sò entrate in u mercatu domesticu è custruianu parechji edifici residenziali integrati in l'acciaio luminoso multi-piani.
in Beijing, Shanghai è altri lochi.Hè solu in l'ultimi anni chì l'attività di custruzzione integrata hè stata sviluppata gradualmente à grande scala.Attualmente, un sistema preliminare hè statu furmatu in Cina in ricerca è sviluppu, cuncepimentu è fabricazione, custruzzione è stallazione.

2021_08_10_09_52_IMG_3084

Quantu hè a dimensione potenziale di u mercatu?

1. Mercatu di l'alloghju privatu

Sicondu stimi, l'aumentu annuale di ville urbane è case rurali unifamiliari hè previstu di circa 300 000, currispundenu à a rata di penetrazione di l'abitazione integrata di corta durazione, è a dumanda di l'abitazione integrata di bassa crescita in stu segmentu di u mercatu serà. circa 26 000 in 2020. In u futuru mediu è longu,
a dumanda annuale per l'abitazione integrata di bassa crescita hè di circa 350 000 unità.

2. Turismu è mercatu di vacanze

Cum'è u turismu domesticu hè sempre in u stadiu di input, sta direzzione solu cum'è un mutore di crescita di u mercatu à cortu è mediu.Hè stimatu chì l'investimentu in a custruzzione serà di circa 130 miliardi di RMB da 2020, è hè stimatu chì u valore di u mercatu di l'abitazione integrata di bassa crescita serà di circa 11 miliardi di RMB.
È l'investimentu di l'alberghi, datu u rallentamentu generale in l'industria hotelera domestica, hè previstu di purtà circa 680.000 metri quadrati di dumanda di u mercatu per u 2020.

3. Mercatu di pensioni

Sicondu a pianificazione di u Ministeru di l'Affari Civili, ci sarà una lacuna di custruzzione di 2,898 milioni di letti in Cina da 2020. Basatu nantu à stu calculu, se u tassu di penetrazione di l'abitazione integrata righjunghji 15% da 2020, immubiliare di cura di vechji. purterà una nova dumanda di custruzzione currispundente di 2,7 milioni di metri quadrati.

In generale, cumminatu cù u calculu di sopra, in i prossimi 3-5 anni, a dimensione di u mercatu di l'edifizii bassi sarà di circa 10 miliardi di yuan à cortu termine, è diventerà 100 miliardi di yuan à longu andà in 15- 20 anni.

2021_08_10_10_14_IMG_3147

Chance

1. L'urbanizazione cuntinueghja

Ci hè ancu assai spaziu per migliurà in e cundizioni di l'alloghju di u populu cinese.In 2014, u Guvernu hà publicatu(2014-2020), chì hà clarificatu u scopu di prumove in più u prucessu di urbanizazione.Da una banda, in u prucessu di a demolizione di a cità vechja è a migrazione di i residenti in u prucessu di urbanizazione,
a vita di ogni ghjornu di l'abitanti deve esse garantita, cusì un gran numaru di case deve esse custruitu rapidamente in certi spazii cù risorse insufficienti di l'abitazione.Per d 'altra banda, a custruzzione di a nova cità presta più attenzione à a prutezzione di l'ambiente è u risparmiu d'energia chè prima.Questu solidifica ancu u fattu chì e case integrate prefabbricate furnisce un terrenu fertili per l'attività.

2. L'industria turistica hè in crescita

Cù l'aumentu di a ricchezza suciale è a tendenza di l'aghjurnamentu di u cunsumu, u cunsumu turisticu di i citadini chinesi hè in u stadiu di crescita splussiva.Sicondu u 2016 China Tourism Investment Report publicatu da l'Amministrazione Naziunale di Turismu, l'industria turistica cuntinueghja à calà è hè un novu outlet per l'investimentu suciale.
Frà elli, a custruzzione di l'infrastruttura, a custruzzione di parchi, i prughjetti di ristorazione è di cunsumu di shopping sò i principali direzzione d'investimentu, è questi spazii sò previsti per diventà novi punti di crescita di l'imprese integrate di l'abitazioni di pocu pressu.

3. Invechje chì vene

L'anzianu ùn solu forze u sviluppu di edifizii prefabbricati à u livellu di risorse di u travagliu, ma ancu l'abitazione per l'anziani hè unu di i segmenti impurtanti di u mercatu à u livellu di a dumanda.Ancu s'è u tassu di vacanti di i letti in l'istituzioni di pensioni esistenti hà ancu esse migliuratu per via di l'integrità di u prezzu è di u serviziu, in generale, ci saranu più letti per l'anziani in Cina à pocu tempu.

b3173541bdbd4285847677d5620e5b76

Chì fattori guidanu u sviluppu di l'industria?

1. Mancanza di i travagliadori è i costi di u travagliu crescente

Nta l'ultimi anni, u tassu di fertilità di a Cina hè diminuitu, a sucietà anziana vene, è u vantaghju di dividendu demugraficu hè persu.À u listessu tempu, cù u sviluppu di l'industria Internet, più ghjovanu forza di travagliu impegnata in spedizione express, takeout è altre industrii emergenti.Questu hà resu più difficiuli è più caru per ingaghjà i travagliadori di a custruzzione.
In cunfrontu cù a custruzzione tradiziunale, l'edificiu integratu di l'assemblea usa una fine divisione di u travagliu per migliurà assai l'efficienza di a produzzione è riduce a dumanda di travagliu.È a pruduzzione prefabbricata in fabbrica pò dà un ghjocu cumpletu à l'effettu di scala, per ottene u vantaghju di u costu in l'ambiente cumpetitivu di i costi di u travagliu crescente.

2. Prutezzione ambientale è risparmiu d'energia

Nta l'ultimi anni, a dumanda di prutezzione di l'ambiente suciale hè sempre più prominente, a voce di prutezzione di u legnu, riducendu u scaricamentu di u gasu di l'acqua residuale è i rifiuti di custruzzione hè in crescita ogni ghjornu, i materiali di custruzzione di a struttura d'acciaio è i so edifici anu vantaghji naturali in questu. rispettu.

3. Efficienza economica

L'ecunumia domestica hè entrata in u stadiu attuale di crescita stabile dopu a fine di a crescita ultra-alta velocità, cusì l'imprese cumincianu à perseguite una forma d'urganizazione ecunomica più efficiente.Per accurtà u periodu di custruzzione è accelerà u fatturatu di l'affari hè a dumanda cumuna di parechje imprese, è l'alloghju integratu hè una bona suluzione.

4. Politiche d'incentive di u guvernu

L'edifizii prefabbricati sò incuraghjiti da u guvernu è sustinuti da parechje pulitiche.In fatti, u guvernu hà introduttu aèA guida di pulitica, cum'è in a direzzione generale, hè stata chjara nantu à i scopi di sviluppu di l'industria,
da 2020 a custruzzione naziunale prefabbricati cuntavanu 15% di novi edifizii, i bisogni basi in più di 30% da 2025. À u livellu di l'implementazione concreta, i guverni lucali à tutti i livelli anu ancu introduttu pulitiche pratiche, cumpresi quelli per i sviluppatori è i custruttori. Ci sò esigenze nantu à a tarifa di assemblea per e novi applicazioni di sviluppu, è incentivi cum'è sconti fiscali o ricumpensa una volta sò
furnitu à l'imprese chì rispondenu à i requisiti.Ci sò ancu incentivi per i cunsumatori per cumprà case prefabbricate.

cc7beef3515443438eec9e492091e050


Tempu di Post: 13-May-2022