In l'attuale crisa naziunale, camperemu è mureremu cun voi

"Quandu aghju amparatu chì a nostra fabbrica avia da pruduce una stanza in stile box per l'uspidale di isolamentu urgente, era ansiosu di vene, ma a mo nuora hà ammucciatu a chjave di a vittura per paura di i periculi di a ghjente di a fabbrica. Ma cum'è un omu, u paese hà u raru curagiu di piglià a rispunsabilità. Aghju trovu a mo chjave di ricambio cù a mo moglia nantu à a mo spina è scacciò da a vittura. Hè un periodu strasurdinariu, spergu di pudè fà di più per tutti !

Questu hè un missaghju WeChat ricevutu in u telefunu di Chengdong Camp Hebei Company General Manager Zhang Guoyong prima di u terzu ghjornu di u Lunar New Year.A persona chì hà mandatu u messagiu era Wang Wei, un travagliadore in prima linea di Chengdong in Xiong'an, Hebei.À questu tempu, a terra di a Cina ùn pò micca sentu assai di l'atmosfera di u Festival di Primavera, è tutta a Cina hè impannillata in a nebbia di a nova epidemia di a corona.Per assicurà a consegna puntuale di u "Ospedale Xiaotangshan" in parechje cità, u campu di Chengdong hà emessu un ordine di convocazione d'urgenza à tutti l'impiegati a matina di u primu ghjornu di l'annu novu.U travagliu Wang Wei, purtendu a so moglia nantu à a so spalle, hà guidatu à a fabbrica cù a chjave di a vittura di ricambio per unisce à a pruduzzione intensa.

A matina di u quartu ghjornu di l'annu lunare, a campagna in Fucheng, Hengshui, Hebei, era chjusa è chjusa, è ùn ci era micca trasportu publicu per entra è fora.An Shuquan, un paisanu in Fucheng, hè ancu u capu di a squadra di produzzione di u campu di Chengdong.Sentendu a chjama di l'assemblea di a cumpagnia, ùn hà micca cura di dì addiu à i so parenti.Camminò per a strada di campagna attraversu sei paesi è si precipitò à a stazione di ferrovia., Rushed à Lutai, Hebei, è fù u primu à ghjunghje sin'à a fabbrica di Chengdong, subitu messu in u tense preparazioni start-up.

U quintu ghjornu di u New Year Lunar, u primu batch hè statu carricatu in camioni per a custruzzione di l'uspidale "Xiaotangshan" in Xi'an.Finu a ora, 500 edifici sò stati emessi.

L'ottu ghjornu di l'annu novu, a sala di trattamentu di l'isolamentu di a febbre donata à l'Hospital di a Zona di Sviluppu Economicu di Lutai hè stata cumpletata.

A nova epidemia di a corona subitane afecta i cori di tutti i persone di Chengdong.Appena a campana di u Festival di Primavera sonò, a ghjente di Chengdong si riunì rapidamente è cuntattò i materiali è u trasportu di i veiculi u primu ghjornu di l'annu novu.Una seria di travagliu preparatori hè stata preparata per u secondu annu.Riturnaru à a fabbrica è ripiglianu u travagliu unu dopu l'altru.U quintu ghjornu di u New Year Lunar, u primu batch di case di scatula sò stati emessi.Finu à avà, a ghjente di Chengdong si batte per a ricustruzzione è l'espansione di l'Hospital Xiaotangshan di Pechino, a custruzzione di l'Hospital di Isolamentu di Xi'an è parechji prughjetti epidemici.

Chengdong, quandu i rifuggiati in u paese sò in periculu, hà sempre dimustratu a rispunsabilità è a rispunsabilità di una eccellente impresa privata.Quandu u SARS era in furia in u 2003, u presidente Zhao Junyong hà guidatu personalmente l'impiegati di a cumpagnia à luttà ghjornu è notte in prima linea di lotta contru SARS, custruendu un ospedale di pettu SARS di 5 000 metri quadrati in sette ghjorni è notti.Dopu à u terrimotu di Wenchuan, a ghjente di Chengdong era preoccupata per l'area di u disastru è si trasfirìu rapidamente per custruisce a prima Scola Primaria Hope dopu à u terrimotu cù a velocità più veloce... Avà di fronte à l'epidemie di coronavirus, a ghjente di Chengdong hè obligata à unisce à l'epidemie.

Ùn ci scurderemu mai a scena in lacrime di a mamma di u travagliadore medico femminile è a so figliola chì si abbraccianu in l'aria, a scena commovente di u populu valente è ottimistu di Wuhan chì canta l'innu naziunale, per suprattuttu e lacrime di l'anzianu accademicu Zhong Nanshan... L'azzione hè spressione U megliu modu d'amore hè in amore senza paura.

Senza una retorica appariscente, a ghjente di Chengdong hà utilizatu azioni pratiche sincere per cuntribuisce attivamente a so forza in a vittoria cumuna di sta nazione in a nova epidemia di a corona.Ognunu di noi grava a storia calda cinese in un novu anellu annuale.

In l'attuale crisa naziunale, camperemu è mureremu cun voi.Sempre chì a ghjente di tuttu u paese travaglia inseme è fà un sforzu cuncertu, è fermamente crede chì i fiori di ciliegia sò pieni di fiumi, i tagliatelle calde è secche seranu premature, è serà quandu a primavera ùn hè micca luntanu!

In-a-crisa-naziunale-attuale,-viveremu-è-morrirà-cun-te-(1)
In-a-crisa-naziunale-attuale,-viveremu-è-morrirà-cun-te-(5)
In-a-crisa-naziunale-attuale,-viveremu-è-morrirà-cun-te-(2)
In-a-crisa-naziunale-attuale,-viveremu-è-morrirà-cun-te-(4)

Tempu di Postu: Jan-07-2022