Comu sceglie una casa di cuntainer?Questi 3 punti deve esse vistu

I prudutti di u containeru sò stati utilizati prima in l'industria logistica, è più tardi i cuntenituri sò stati sviluppati gradualmente in alloghju temporale per diversi prughjetti.Cù u sviluppu di a tecnulugia è a dumanda crescente di e persone, i cuntenituri sò gradualmente rimpiazzati da case di container.Allora oghje vi dicu perchè a casa di cuntainer hè cusì populari?Chì duvemu attentu à a compra?

IMG_20210618_114213

01.Per chì pò esse adupratu a casa di u containeru?

A casa di u containeru hà una struttura simplice, una stallazione còmuda, un trasferimentu liscia, un risparmiu energeticu è una prutezzione ambientale.Attualmente, hè comunmente utilizatu per l'alloghju, l'uffiziu, u ristorante, u bagnu, l'intrattenimentu, etc. Hè spessu usatu per i seguenti trè tippi:

1. Residenza temporanea: Hè più cumuni d'utilizà a casa di cuntainer per a residenza temporale, cum'è a residenza di i travagliadori di u cantiere o l'uffiziu di u situ di custruzzione, etc. Perchè i prughjetti di custruzzione sò mobili, a casa di cuntainer pò esse spustata cù i cambiamenti di u prugettu.Un altru esempiu hè u sollievu di u terrimotu, per alleviate i bisogni urgenti di a zona di disastru.Per esempiu, l'ospedali improvvisati cum'è "Thunder Mountain" è "Huoshen Mountain" custruiti durante l'epidemie sò stati tutti cumpletati da case di container.

2. Negozi mobili: Attualmente, i ristoranti mobili più cumuni sò ancu cumposti di cuntainer.Per esempiu, stalle di cibo cumuni, picculi buttreghi cumuni in lochi scenici, etc.

3. Post box: Attualmente, a casa di cuntainer hè ancu favurita da u dipartimentu municipale.Per esempiu, i bagni publichi cumuni, cabine di sicurezza, etc. nantu à a strada sò tutte e case di cuntainer cumuni.

IMG_20210618_114252

02.Quali punti duvemu attente quandu cumprà una casa di cuntainer?

A casa di cuntainer hà una rispunsabilità pesante, allora cumu si applicà quandu avemu cumprà per sceglie u pruduttu chì ci piace?

1. Fighjate à a qualità di a casa di cuntainer: i principali materiali di fabricazione di a casa di cuntainer sò l'azzaru di u canali per u quadru è u pannellu sandwich per u muru è u tettu.Questi dui articuli affettanu direttamente a qualità di a casa di cuntainer.Quandu sceglite, hè necessariu di vede s'ellu u gruixu di l'acciaio di u canali risponde à i requisiti.S'ellu hè troppu magre, si curvarà sottu pressione è a sicurità ùn hè micca abbastanza.U pannellu sandwich influenza direttamente l'insulazione di u sonu, l'acqua è a resistenza di l'umidità di a casa.

2. Fighjate à u tempu di l'applicazione: l'usu attuale di a casa di cuntainer hè diversu, cusì u tempu di usu hè diversu.Se l'utilizate per 3-6 mesi, pudete sceglie di affittu.S'ellu hè più di 1 annu, hè più prezzu di sceglie di cumprà.A casa di cuntainer pò esse reutilizata.Dopu chì u prugettu hè finitu, pò esse disassemblatu è appiicatu à u prossimu prughjettu, è ùn generà micca alcunu rifiutu di custruzzione, chì hè assai simplice è ecologicu.

3. Fighjate à a marca di a casa di cuntainer: sceglite un fabricatore cù un gradu più altu di specializazione, una varietà di tippi di prudutti, un serviziu megliu è una forte innuvazione.I grandi marche ponu assicurà megliu a qualità di a casa di cuntainer, da a pruduzzione, a consegna à a stallazione è u serviziu, chì permettenu à i clienti di salvà a preoccupazione è u sforzu, è i pruduttori innovatori anu una visione megliu, è a casa di cuntainer pò mantene u ritmu cù i tempi.Sicondu u feedback di l'utilizatori, In quantu à l'usu è l'aspettu è u sensu, serà ancu assai più altu ch'è i so pari.

A casa di cuntainer hà occupatu fermamente u mercatu, è u mercatu hè mischju.Ognunu hà ancu bisognu di mantene l'ochji aperti è sceglie i prudutti più favuriti.

IMG_20210618_114705 IMG_20210618_122633


Tempu di post: 16-jun-2022