Caratteristiche di a casa integrata in acciaio ligeru

590101

L'integrazione di l'abitazione di struttura d'acciaio mudernu hè una ghjovana è hà a vitalità di l'alloghju struttura d'acciaio, hè stata largamente usata in l'edificazioni d'uffizii, ville, magazzini, stadi sportivi, divertimentu, turismu, custruzzione è bassa, edifici residenziali multistrati, è altri campi, ponu dinù esse usata in vechji pavimenti casa, ricustruzzione è rinfurzamentu è a mancanza di materiali di custruzzione, trasportu rughjonu inconvenience, u strettu, tipu attività pò custruzzione demolition, etc., da u pruprietariu Lai, i seguenti sò i carattiristichi di azzaru luce. casa integrata, è struttura azzaru ordinariu di a diffarenza trà a casa per fà una spartera simplice:

1380316_0003547858

Chì sò e caratteristiche di l'abitazione integrata di l'acciaio ligeru??

1. L'usu di u prufilu efficau di u muru sottile, u pesu ligeru, a forza alta, a piccula gamma di zona.

2. Parts sò pruduzzione automatica, cuntinuu, d'alta precisione, specificazioni di u produttu serialized, standardized, matching.Tutte e parti sò precise in taglia.

3. U disignu strutturale, u disignu detallatu, a stallazione di simulazione di computer, a fabricazione di fabbrica, a stallazione di u situ, ecc.

4. U metudu di travagliu seccu sopra à a basa ùn hà micca funziunamentu umitu, è a dicurazione di l'internu hè faciule per esse in u locu à un tempu.Dopu galvanizatu è revestitu, u prufilu hè bella è anticorrosiva, chì hè benefica per riduce u costu di l'enclosure è a decorazione.

5. Facile per espansione a distanza di a colonna è furnisce un spaziu di separazione più grande, pò riduce l'altitudine è cresce l'area di custruzzione (zona pratica residenziale finu à 92%).Havi vantaghji evidenti in aghjunghje pavimenti, trasfurmendu è rinfurzà.

6. A nova gamma d'applicazioni di materiale murale hè larga, assai usu di cinturione di illuminazione, boni cundizioni di ventilazione.

7. I tubi elettrici di fontaneria d'internu sò tutti ammucciati in u muru è trà i piani, layout flexible, faciule da mudificà.

8. Salute, riduce a contaminazione causata da i rifiuti à l'ambiente, i materiali di struttura d'acciaio di l'alloghju ponu esse riciclati à 100%, altri materiali di supportu ponu ancu esse riciclati per suprattuttu, in cunfurmità cù a cuscenza ambientale attuale;Tutti i materiali sò materiali di custruzione verdi, chì rispondenu à i requisiti di l'ambiente ecologicu è sò benefizii per a salute.

9. Comfort, muru azzaru ligeru adopra sistema d'alta efficienza di risparmiu energeticu, cù a funzione di respirazione, pò aghjustà l'umidità di l'aria interna secca;U tettu hà una funzione di ventilazione, chì pò furmà una stanza d'aria chì fluisce nantu à l'internu di a casa per assicurà a ventilazione è a dissipazione di calore di u tettu.

3614660_2

A diffarenzastràstruttura d'acciaio ligeraè struttura d'acciaio ordinariuedifici

1. Casa integrata azzaru Light hè dopu à un calculu raghjone di capacità di cuscinetti, pò rimpiazzà a casa tradiziunali;È a struttura d'acciaio ordinariu ùn pò micca rimpiazzà a casa tradiziunale, pò esse usata solu in grandi fabbriche, stadii, super altu livellu è altri campi.

2. casa struttura azzaru Light, u so materiale principale hè fatta di striscia azzaru galvanized dip calda da sintesi tecnulugia laminazione friddu di chiglia azzaru ligeru, dopu à calculu precisu è sustegnu ausiliari e cumminazzioni, ghjucà una capacità bearing raghjone, à rimpiazzà a casa tradiziunali.

3. struttura Steel hè cumpostu principarmenti di materiali azzaru, hè unu di i principali tipi di struttura custruzzioni.

4. A struttura hè principarmenti cumpostu di travi d'acciaio, culonni d'acciaio, truss d'acciaio è altri cumpunenti fatti di acciai è di acciai.Cuciture di saldatura, bulloni o rivetti sò generalmente usati per cunnette i cumpunenti.A causa di u so pesu ligeru è simplice di custruzzione, hè largamente utilizatu in grandi fabbriche, stadii, edifici alti è altri.

5. Light casa integrata azzaru pò esse trasladatu, materiali pò esse riciclata, ùn vi causari basura, paragunatu cù casa struttura azzaru ordinariu hè più in linea cù a strategia di sviluppu sustinibili.

6. casa integrata azzaru Light hè dopu à un calculu raghjone di capacità portanti, pò rimpiazzà a casa tradiziunali;È a struttura d'acciaio ordinariu ùn pò micca rimpiazzà a casa tradiziunale, pò esse usata solu in grandi fabbriche, stadii, super altu livellu è altri campi.

7, I tubi elettrici di fontaneria d'interni integrati in l'acciaio leggeru sò ammucciati in u muru è trà i piani, layout flessibile, faciule da mudificà.

In fatti, l'applicazione di l'edificazioni non-residential in i paesi sviluppati hè assai rapida, è si espansione à l'edificazioni residenziale multi-piani.L'edifizii non-residentiali sò principalmente strutture d'acciaio di luce portali di menu di quattru piani, cù un span di più di 20 m.Sò largamente usati in a custruzzione di l'industria ligera larga, l'elettronica, u magazzinu, a trasfurmazioni è altri attellu, è ancu utilizatu in supermercati di ogni ghjornu, strutture tempuranee, hangar di aerei è altri.L'edifiziu residenziale di struttura d'acciaio ligera hè generalmente utilizatu per multi-piani (4 ~ 6 piani) è sottu 24m (7 ~ 9 piani)

1238234915 20100727225005972 b201307291532220467


Tempu di Post: 13-May-2022